سوتی دادم!!!!!


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب ما خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گروه دانلود ستار و آدرس downloadstar.loxblog.com   لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. (توجه: لینکهای تبلیغاتی ثبت نخاهد شد. برای درج لینک تبلیغاتی در بخش تبلیغات متنی با مدیر سایت تماس بگیرید.)








آمار مطالب

:: کل مطالب : 177
:: کل نظرات : 8

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 8

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 18
:: باردید دیروز : 21
:: بازدید هفته : 18
:: بازدید ماه : 1356
:: بازدید سال : 2229
:: بازدید کلی : 621706

RSS

Powered By
loxblog.Com

تبلیغات
سوتی دادم!!!!!
جمعه 25 مهر 1393 ساعت 21:41 | بازدید : 298 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )

سلام دوستان ...!

 

دیروز ی اتفاق نسبتا باحال افتاد....!

سر کلاس زبان یودم و ی ریدینگ داشتیم در باره ی شخصی که همه ی کارهاش رو به تاخیر مینداخت حتی تماس با مادرش رو! تا اینکه درست وقتی میخواسته بهش زنگ بزنه از بیمارستان خبر میدند که مادرت به لقا الله پیوت بیا هرچه سریعتر بیا....!

آقا ما این ریدینگ رو میخوندیم و استاد توضیح میداد...! من که دیگه از این بعدنا شاکی شده بودم گفتم:  

 

you know teacher he is realy wide

آقا استاد ی نگاه عاقل اندر سفیهی به من کرد.! نه اول ی نگاه متحیری به من کرد که خدا این داره چی میگه و پرسید منظورت چیه که یکی از بچه ها با لحن استاد مالانه ای گفت:

 

he means wide ass teacher

این آدم با شخصیت که چیزی که من روم نشده بود رو بگم رو گفت و استاد حالا ی نگاه به من کرد نگاه کردنی...!

حالا برا اینکه نگید میخواد بگه زبان بلده معنی جملات استاد رو میگم ک گفت: ببین محمد من حتی با نزدیکترین (تاکید رو نزدیکترین) دوستانمم اینطوری حرف نمیزنم...! (چه استاد پاستوریزه ای داریما...!)

یکم که ریدینگ جلوتر میرفت و هر سری این یارو ی چیز رو به تعویق مینداخت همه میگفتمد محمد بهتر میدونه این چشه محمد بهتر میدونه این چرا اینطوریه...!

خلاصه حسابی آبروم رفت...! البته این رو فهمیدم که اسدات پاستوریزه تشریف داره...!

ولی خداییش استاد و بچه ها به این نتیجه ریسدند که همچین پر بیراهم نگفته بودم و خلاصه کلی باهم به هم خندیدیم و با هم به اون یاروو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این بود انشای من ک کلاسم را چگونه گذراندم...!

نظر یادتون نره...!

سلامت و سربلند باشید....!

<<<<<<<<<<<<<<<<.........یا حق........>>>>>>>>>>>>>>>>





:: موضوعات مرتبط: مطالب نویسنده , ,
:: برچسب‌ها: سوتی،کلاس زبان،ردونگ،همه کارها،تاخیر انداخه میشد،انسان گشاد،استاد،درست صحصت کن ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: